צפיות ולייקים ביוטיוב

למה סופרים את הצפיות של כל סרטון וסרטון? בשביל מה הלייקים?

פרסום ביוטיוב :: בואו נגדיר כמה דברים בסיסיים

צפיות ולייקים ביוטיוב

הצפיות מגדירות את הדירוג של הסרטון במנוע החיפוש של יוטיוב ושל גוגל. אם יש כמה סרטונים שונים תחת אותו נושא (או ביטוי) הסרטון עם הכי הרבה צפיות יקבל את הדירוג הגבוה ביותר. כשגולשים יחפשו מילה או ביטוי ביוטיוב, סרטון זה יהיה מדורג ראשון. כמו כן כאשר תחפשו ביטוי בגוגל הוא עלול להופיע בעמוד הראשון של גוגל במקרה שהוא מספיק רלוונטי, כמות גדולה יחסית של צפיות ולייקים תעלה את רמת הרלוונטיות של הסרטון אל מול גוגל.

כאשר אנשים אוהבים את הסרטון שלכם ולוחצים על כפתור ה״אהבתי״ זה מצביע על שביעות רצון חיובית של הגולש. מנועי חיפוש לוקחים בחשבון את האיתותים הללו ורלוונטיות גבוהה נמדדת כיום בחלקה הגדול לפי איתותי שביעות רצון של הגולש. סרטון עם מספר גבוה יחסית של לייקים אם כך יהיה רלוונטי יותר עבור שאילתה או ביטוי שאותו גולשים מחפשים ביוטיוב ובגוגל.

בנוסף חשוב לשים לב לכפתורי השיתוף. כאשר משתפים סרטון בין חברים (באימייל, פייסבוק, טוייטר, לינקד-אין או אפילו בSMS) הוא צובר יותר צפיות וגם לייקים. לבסוף, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות מושפעות ומשפיעות על הצלחה של קמפיין פרסום ביוטיוב במידה רבה. סרטון איכותי ימשוך את הגולשים ופעולות לזירוז הויראליות של הסרטון יגדילו את הפוטנציאל שלו להשגת מטרתו העיקרית שהיא קידום ופרסום של עסק, מוצר או שירות.

לסיכום, בעולם של צרכנות דיגיטלית, בעזרת קידום באינטרנט שנתמך על ידי קמפיין רציני של פרסום ביוטיוב, ניתן להגיע רחוק מאד ואפילו עד לפסגה הפרסומית ולהיות בעלי מעמד יוקרתי מאד בנישה האישית שלכם ולהרוויח כסף רב.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: