קידום אתרים – עולם חדש מופלא

נתונים חדשים שהתפרסמו בימים האחרונים מצביעים בבירור על המגמה שהורגשה היטב במהלך השנה האחרונה. האפליקציות כבשו את השוק בסערה. מתברר, כי בעוד מספר המסרונים שהועברו בין מכשירים סלולאריים באמצעות sms נשאר כשהיה לאורך 3 השנים האחרונות, הרי שמספר המסרונים שהועברו באמצעות OTT ( אפליקציות over the top ) כגון ווטסאפ וחברותיה, נסק באלפי אחוזים ובמספרים מדובר על פי 3 כמעט ביחס למסרים ה"מסורתיים" קרי ה – sms. מכאן שכל מי שפונה לחברה שמתמחה בתחום של בניית אתרים וכדומה, חייב לוודא כי החבילה שהוא רוכש כוללת גם פיתוח אפליקציה. כיום, כאמור בנייה של אתרים זה משהו שחייב להיות אינטגראלי עם פיתוח אפליקציות. אם עד לפני עשור כולם שעתו לכיוון של הקמת אתר אינטרנט לעסק ולפני חמש שנים החלו גם לפתח נוכחות במדיה החברתית, הרי שכיום כבר מדובר על חבילה משולשת – אתר, מדיה חברתית ואפליקציה. למרבה הפלא, העלויות אינן הרבה יותר גבוהות שכן המשאבים הדרושים הופכים להיות הרבה יותר זמינים ונגישים. כל שנותר זה לערוך סקר שוק קצר ולהזניק את העסק אל המחר.

"כל מקום ואתר"

מעניין לעניין באותו העניין, מתחוללת בימים אלו גם מהפכה בהרגלי הגלישה והחיפוש. את מקומו של האטלס המסורתי והמפות מנייר החליפו בין לילה אתרי המפות, הלוויין והניווט. כיום אין חברה של בניית אתרים שלא מציעה כחלק מסל השירותים שלה גם מיקום וקידום של העסק באינדקסים של שירותי ניווט מקוונים. למעשה מדובר בנישה של פיתוח אפליקציות שמאפשרת לכל עסק להשיג נוכחות בכל חיפוש דרך שעובר באזור. כך למשל אם החנות שלכם ממוקמת ברמת גן או בגבעתיים, אז כל מי שמנווט באזור יראה את שם העסק מבצבץ אליו מתוך הסלולארי.  אמנם לא ניתן להשיג נוכחות בכל אפליקציה שקיימת בתחום, אבל גוגל וווייז הן בגדר חובה. שכן הרוב המכריע של הגולשים כיום מנווטים דרך אותם יישומים. כמו כן שווה להטמיע קישור מתוך האתר או האפליקציה של העסק אל אותן מפות על מנת שהלקוח הפוטנציאלי גם יפנים היכן אתם נמצאים. אז לפני שאתם משקיעים בנוכחות הדיגיטלית שלכם, אל תשכחו לחשוב חכם, כלומר טלפון חכם.

לסיכום,

בבואכם לבחור חברת שעוסקת בבניית אתרים ו/או קידום אתרים עליכם לבחור חברה ששולטת בכל התחומים ולא רק בקידום אתרים. בדיוק באותה מידה שכשאתם בוחרים חברה שעוסקת בשיווק באינטרנט עליכם לבדוק שהיא משווקת באמצעות כל המדיות הקיימות.

בעידן של היום, המחוייבות שלנו היא זמינות אל הלקוח, בין אם הזמינות הזאת מגיעה באמצעות האתר, הטלפון או אפילו מאפליקציה – בסופו של דבר כולנו נצא מרווחים מזאת .

 כתבה זו פורסמה באתר קידום באינטרנט על ידי מנהל האתר – אין להעתיק או להשתמש בתכנים אלה בשום מקום אחר ללא רשות מנהל האתר. הכתבה נכתבה על ידי שירי מחברת אינטרדייט, תודה שירי!

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: