תוכן

מי כותב לכם את התוכן?

כפי שכתבתי קודם בבלוג – גוגל של 2013 זה לא גוגל של 2003 החוקים משתנים ומהר מאד מגרש המשחקים של קידום באינטרנט הולך ומשתנה יותר ויותר. אינינו יכולים לדעת בדיוק מה הם השינויים אך אנו יודעים שהם נוטים כל פעם יותר לכיוון חוויית המשתמש. ככה שהרלוונטיות של תוכן איכותי הולכת וגדלה.

אם אתם מזמינים את התוכן שלכם מחברת מיקור חוץ חיצונית לכתיבת תוכן מומלץ מאד להשתמש בשירותים של copyscape.com על מנת לבדוק תוכן מועתק. כמו כן מומלץ לשכור רק את השירותים של כותבי התכנים היצירתיים ביותר.

אל תזמינו את התוכן שלכם לפי מילות מפתח נקודה זו היא קריטית ביותר. אם אתם רוצים לקדם מילת מפתח אתם יכולים להוסיף אותה בעדינות אל תוך מאמר מקצועי ויצירתי שאתם מזמינים מכותב או קופירייטר. אל תגבילו את היצירתיות של הכותבים שלכם. זה הוא תנאי קריטי מאד כדי להצליח בתחום הזה שנקרא שיווק באינטרנט וכדי להמשיך ולעניין את הגולשים שלכם כדי להביא כסף לחברה.

המלצה שלנו על אתרים אחרים בתחום

תוכן איכותי

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: